notice

Menjual Baju Kurung Bermanik, Telekung Vietnam, Jubah dan Tudung dengan harga borong. Direct terus dari kilang. Tiada orang tengah. Hanya di TATIEYS WARDROBES.

100% Online (SOHO)
Sms/WhatsApp : 018-3125781



Saturday 15 June 2013

Baju Kurung Zyraa ~ Manik Batu ~

Hanya ada 2 warna sahaja untuk Baju Kurung Zyraa ini. Yang lain semua dah SOLD OUT semasa jualan Offline di tempat kerja saya. Alhamdullillah..Baju ini walaupun nampak simple tapi sangat menarik dengan sulaman batunya yang padat. Material kain baju ini juga sangat selesa dipakai, kain cotton italy yang sangat lembut, sejuk, berat dan jatuh ke bawah. Warna yang saya tampilkan ini adalah banyak warna tanah cuma batu yang menghiasi baju ini saja yang akan menceriakan pemakaian si pemakai. Saya fikir bila saya bawa masuk baju ini dari Vietnam, ramai yang tak gemarkannya..tetapi tak sangka citarasa wanita ini sungguh berbeza. Ada yang tak suka ikut trend dan lebih suka nampak formal. Ok..saya masih ada stok baju ini. Cuma warna yang limited sahaja. Saiz pula agak limited. Sesiapa yang berminat tu boleh la Whatsapp saya dulu utk bertanyakan saiz ya.

Material : Cotton Italy
Warna : Brown dan Blue
Saiz : S, M, L, XL

Harga Retail : RM150
Harga Sekarang : RM98 FREE POSTAGE
 **SELAGI STOK MASIH ADA!!



Kod : ZY1011


Kod : ZY1012




0 comments:

Post a Comment

Copyright © Tatiey's. Designed by Whitey Mommy