notice

Menjual Baju Kurung Bermanik, Telekung Vietnam, Jubah dan Tudung dengan harga borong. Direct terus dari kilang. Tiada orang tengah. Hanya di TATIEYS WARDROBES.

100% Online (SOHO)
Sms/WhatsApp : 018-3125781



Saturday 20 July 2013

Baju Kurung Zarith Rania ~Borong 3 Helai~ New Arrival~

Latest Baju dari saya adalah BAJU KURUNG ZARITH RANIA..Baju ini saya tawarkan harga borong dari 3 helai ke atas. Saiz tersedia ialah saiz XS, S, M dan L. Kecuali warna hijau tu saya ada saiz untuk XL. Siapa cepat dia dapat..hehe..

Baju ini dari material kain SATIN, lembut dan licin. Manik pula disulami oleh batu-batu kristal di leher, lengan dan hujung baju. Warna yang saya ada hanya HITAM, UNGGU PEKAT, KUNING, PINK ROSE, HIJAU dan UNGGU CAIR.

Harga yang saya tawarkan untuk belian 3 helai ke atas ialah.....RM85.00 FREE POSTAGE dan SOUVENIR dari TATIEYS WARDROBES. Anda boleh campur saiz dan warna bergantung pada stok sedia ada. Ok..Selamat Menjamu Mata untuk Kurung Zarith Rania..Pilih jangan tak pilih..hehehe..

Untuk ORDER, Nyatakan Kod : ZARITH RANIA (1) atau ZARITH RANIA (2) dan WhatsApp/Sms ke 018-3125781.


Piih 

**Silih Pilih Kod yg tertera di atas. Hanya kod di atas sahaja yang ada dalam stok saya.




0 comments:

Post a Comment

Copyright © Tatiey's. Designed by Whitey Mommy