notice

Menjual Baju Kurung Bermanik, Telekung Vietnam, Jubah dan Tudung dengan harga borong. Direct terus dari kilang. Tiada orang tengah. Hanya di TATIEYS WARDROBES.

100% Online (SOHO)
Sms/WhatsApp : 018-3125781



Thursday 30 May 2013

Borong Baju Kurung Bermanik ~ 2 Pasang Sahaja!!

Borong..Oh..Borong..Sabtu ini dah masuk bulan Jun 2013. Julai pula dah bersedia untuk menyambut Ramadhan..Dan Ogos pula adalah bulan untuk umat islam berHari Raya..Untuk para peniaga yang membuka bazar ramadan, biasanya dah ready dah stok terkini untuk jualan sempena bulan ramadan. Masa bulan puasa inilah baju kurung mempunyai DEMAND yang sangat tinggi sehingga harga sehelai baju kurung yang bermanik boleh naik sehingga RM200 ke atas. 

Nak tengok harga jatuh merudum tu di saat-saat 2 hingga 3 hari nak raya. Lagi jatuh sehingga 70% tu masa malam raya atau pagi raya. Masih lagi ada bazar yang buka sebelum menunaikan solat hari raya. Oleh itu, saya nak tawarkan belian borong pada anda semua jika nak beli hanya 2 pasang sahaja. Jika melebihi 10 pasang sudah tentu lah harga lagi rendah. Walaubagaimanapun, tengok pada stok sedia ada kami. Ini pun sedang sibuk packing baju-baju permintaan customer yang nak memborong dalam kuantiti yang sedikit. 

Saya akan update baju baru..harap bersabar..disebabkan kekangan masa saya sebagai isteri..ibu..pekerja makan gaji..dan juga bos pada bisnes sendiri..saya akan sentiasa update di blog dan FB page pula hanya untuk announcement sahaja..tatatitittututu..

Terima Kasih pada semua Customer Tatieys Wardrobes..Love Kurungs!! :)

psst!! memang bersepah2..hehe 

0 comments:

Post a Comment

Copyright © Tatiey's. Designed by Whitey Mommy