notice

Menjual Baju Kurung Bermanik, Telekung Vietnam, Jubah dan Tudung dengan harga borong. Direct terus dari kilang. Tiada orang tengah. Hanya di TATIEYS WARDROBES.

100% Online (SOHO)
Sms/WhatsApp : 018-3125781



Friday 31 May 2013

Baju Kurung Lace ~ Exclusive For Hari Raya ~

Promosi Pra Ramadan Bermula!!. Saya update koleksi terbaru TWs untuk HARI RAYA 2013. Baju kurung AEDORA LACE & PEARL. Yang ini Exclusive dan sangat limited. Tiada restock lagi sebab TWs sentiasa ada baju kurung terbaru. Setiap bulan akan ada baju kurung design baru. Yang mana dah habis memang tak akan ada lagi untuk bulan seterusnya. :)..

Harga promosi untuk 1hb JUN ini sempena PUBLIC HOLIDAY untuk rakyat Malaysia dan juga untuk menyambut ramadan tak lama lagi..agak2 berapa harga yang nak saya bagi?..hehe..Sebab baju kurung lace ini adalah design terkini 2013 dan jangan tak percaya bila menjelang ramadan sahaja semua baju kurung mempunyai permintaan yang tinggi dan harga akan naik sehingga rm200 ke atas bagi setiap pasang yang dijual.

Oleh itu, saya nak bagi harga sehelai baju ini hanya RM155.00 sahaja + FREE POSTAGE (POS LAJU) + SOUVENIR dari TWS.. Promosi ini berakhir pada 3hb JUN 2013 (ISNIN)..So cepat2 booking dan buat pembayaran yea. Boleh tengok di terma n syarat pembelian. Jgn lupa sms/Whatsapp sy yea jika nk tanya saiz baju. Stok limited!!

LOVE KURUNGS!!


0 comments:

Post a Comment

Copyright © Tatiey's. Designed by Whitey Mommy